Terminy dostaw i transport produktów DISKO
Kilka dni roboczych
Standardowe produkty zamówione w DISKO Polska zostaną dostarczone pod wskazany w zamówieniu adres na terenie Polski w ciągu kilku dni roboczych, jeśli są dostępne w magazynie. DISKO korzysta z usług zewnętrznego przewoźnika, który dostarcza produkty do Ciebie. Możliwe, że na dostawę produktów, które nie są dostępne w magazynie m.ni. z powodu dużego popytu lub ze względu na specyficzne wymagania produktu (produkty pod marką własną lub produkty dedykowane).
Przewidywany czas dostawy
Po dokonaniu zamówienia niezwłocznie poinformujemy Cię o przewidywanym czasie dostawy. W momencie, gdy zamówienie będzie gotowe do wysyłki, zawsze zostaniesz o tym pisemnie poinformowany e-mailem. Jeśli produkt nie może zostać dostarczony pod wskazany w zamówieniu adres, spróbujemy skontaktować się z Tobą w celu uzyskania nowego adresu dostawy.
Dodatkowy koszt
Gdy zamówienie nie zostanie odebrane pod wskazanym adresem dostawy i zostanie ono zwrócone do DISKO Polska. Informujemy o tym klienta drogą mailową. Wszelkie dodatkowe koszty transportu powstałe w wyniku tego zostaną poniesione przez nabywcę produktów.